Visai neseniai „Ferrari“ komanda apsisprendė su jėgos agregato, kuris bus montuojamas italų komandos boliduose 2022 metais, koncepcija. Leidiniui „The Race“ pavyko išsiaiškinti kai kurias technines detales, nes naujoji „Ferrari“ jėgainė turėtų būti tikru technologiniu proveržiu lenktyninių variklių gamybos srityje.

Nuo kito sezono „Formulėje-1“ bus įšaldytas jėgos agregatų tobulinimas iki 2025 metų, todėl gamintojams dabar yra svarbu nesuklysti pasirenkant koncepciją. Nuo 2019 m. „Ferrari“ lygiagrečiai dirbo ties dviem projektais. Pirmasis – tiesioginis dabartinės jėgainės vystymas. Yra laikoma, kad pagal šį principą sukurtas jėgos agregatas parodė geresnį efektyvumą dinaminiame stende, bet nesenas proveržis dirbant su antru variklio projektu privertė „Ferrari“ pasirinkti būtent antrąjį variantą.

Labiau ambicingam jėgainės projektui vadovauja Wolfas Zimmermanas, anksčiau dirbęs austrų kompanijoje AVL ir bendradarbiavęs su keliais gamintojais kuriant jėgos agregatus „Formulei-1“.

Naujojo variklių vienu iš ypatumų yra tarpinio interkulerio (oro aušintuvo) sumontavimas ir jėgainės elektrinės dalies efektyvumo padidinimas, bet pagrindinės inovacijos yra susijusios su kuro degimo technologijomis.

Naujosios technologijos esmė yra labai greitame kuro mišinio užsiliepsnojime ir techninėse priemonėse, kurios į degimo kamerą patenkantį mišinį daro labiau „sujauktu“, o tai leidžia kur kas greičiau paskirstyti ugnį po visą degimo kamerą. Taip efektyviau sudeginamas kuras prie reglamento apriboto slėgio iki 500 barų.

Kartu „Ferrari“ išsaugos tradicinį jėgos agregatų komponavimą ir nepereis prie atskirtos turbinos koncepcijos, kurią naudoja „Mercedes“ bei „Honda“. Derinant su tarpiniu interkuleriu ir kitais pakeitimais, „Ferrari“ variklis bus kompaktiškesnis nei dabartinis.

Kadangi „Alpine“ anksčiau yra paskelbusi, kad jie pereis prie atskiros turbinos koncepcijos, tik „Ferrari“ jėgainė kitais metais turės jėgainę, kur turbina ir kompresorius bus montuojami kartu.

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos