„Mercedes“ teigia turinti „daug žadančią“ teoriją dėl savo bolido problemų, su kuriomis susidūrė paskutinėse dvejose lenktynėse.

Čempionės titulą ginanti ekipa paskutiniuose dvejuose etapuose atrodė prasčiau nei tikėjosi ir nesugebėjo rimčiau pasipriešinti pagrindinei varžovei „Red Bull“.

Po nesėkmingo Valtteri Botto sustojimo Monake ir Lewiso Hamiltono incidento Azerbaidžane, kuomet sportininkas netyčia kliudė „magišką mygtuką“, „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas ekipos pasirodymą įvertino kaip „nepriimtiną“.

„Mercedes“ technologijų skyriaus vadovas Mike‘as Elliotas teigia, kad komanda iš Azerbaidžano išvyko gavusi tam tikrus atsakymus apie savo bolido problemas.

„Į Azerbaidžaną atvykome žinodami, kad turėsime tam tikrų problemų, bet tikrai nesitikėjome, jog atrodysime taip prastai, kaip atrodėme po antrųjų treniruočių“, - kalbėjo „Mercedes“ specialistas.

„Siekdami geriau perprasti bolidą, mes atlikome kelis testus. Ir iš viso to gavome kelias teorijas. Viena iš jų yra tikrai daug žadanti. Deja, bet testus atlikome paskutinių treniruočių metu, po to, kai jau buvome įvykdę ilgų distancijų programą. Taigi, mums pavyko geriau sureguliuoti bolidą kvalifikacijai, bet negalėjome to padaryti lenktynėms.“

„Kitas dalykas, kurį reikia turėti omenyje, yra tai, kad tiek etapas Baku trasoje, tiek Monake tikriausiai buvo išskirtiniai atvejai, ir mes tikimės, jog per kitas porą lenktynių neturėsime tokių problemų, su kuriomis susidūrėme. Tikėkimės, kad mūsų padėtis kituose etapuose bus geresnė.“

M. Ellioto teigimu, viena iš pagrindinių komandos problemų Baku trasoje buvo ta, jog pilotams sunkiai sekėsi tinkamai sušildyti priekines padangas.

„Manau, kad Baku trasoje vienas iš sunkumų buvo tinkamai sušildyti priekines padangas. Be to, šioje trasoje reikia labai pasitikėti savimi. Sienos yra labai arti ir jei sportininkas suklysta, jis trenkiasi į sieną. Šie du dalykai savotiškai dera tarpusavyje, nes jei gali važiuoti šiek tiek greičiau, jei gali atsidurti šiek tiek arčiau sienos, nes esi labiau pasitikintis savimi, tada padangos labiau įkaista. Jei padangos labiau įkaista, sukibimas su danga šiek tiek padidėja, tad sportininkas gali važiuoti greičiau.“

„Prisimenant praėjusį savaitgalį, manau, kad Lewisas trečioje treniruotėje padarė nedidelę pažangą su bolido nustatymais ir tai, atrodo, padėjo jam šiek tiek geriau išnaudoti bolido galimybes. Nebeatrodėme taip prastai, kaip per pirmas treniruotes. Lewiso ratas, kurį jis įveikė trečioje kvalifikacijos dalyje, nebuvo toks vienintelis. Jis buvo greitas visos kvalifikacijos metu.“

„Manau, kad Valtteri tiesiog nepasiekė tos geresnės pozicijos. Jam trūko to pasitikėjimo savimi, kad atsidurtų geresnėje situacijoje, kai dėl geresnio sukibimo su trasa buvo galima vieną trasos ratą įveikti greičiau.“

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos