Kaip ir spėjo Maxas Verstappenas, padangų gamintojai iš „Pirelli“ paaiškino, kad padangų sprogimai Baku trasoje yra susiję su pašaliniais daiktais trasoje.

Maxo Verstappeno ir Lance'o Strollo avarijos Azerbaidžane buvo labai panašios. Ilgoje tiesiojoje Baku abiejuose automobiliuose neišlaikė galinė kairė padanga ir tik laimingų sutapimų dėka buvo apseita be labai rimtų pasekmių.

Avarijų momentais abu pilotai naudojo C3 mišinio padangas – pačias kiečiausias, kokias italų gamintojai čia buvo atvežę. Kai Maxo po lenktynių spauda paprašė įvardyti galima avarijos priežastis, jis atsakė, kad „Pirelli“ bet kokiu atveju viską suvers ant trasos buvusiems pašaliniams objektams.

Būtent taip ir išėjo – Milano padangų gamintojo atstovas „Formulėje-1“ Mario Isola papasakojo, kad sujpaustymai ir pažeidimai buvo aptikti ir ant kitų lenktynininkų automobilių padangų. Tačiau Isola kartu pažymėjo, kad galutines išvadas daryti dar ankstoka.

„Aišku, kad mes organizuosime tyrimą, - kalbėjo Mario. - Kol kas teturiu tik pirminę informaciją. Abiem atvejais avarijų priežastimi buvo staigus oro slėgio kairėje galinėje padangoje sumažėjimas be kokių nors pirminių signalų.

Tai buvo kairė galinė padanga, kuri Baku trasoje nėra labai smarkiai apkraunama – kur kas daugiau apkrovų tenka galinei dešinei padangai. Todėl priežastimi tikrai nėra padangos susidėvėjimas. Labai svarbią detalę mes suradome L. Hamiltono galinėje kairėje padangoje – tai įpjovimas, gana didelis. Tame pat komplekte, kuris buvo sumontuotas Lewisui Verstappeno avarijos metu.

Kai visi pasikeitė padangas prieš restartą, mes patikrinome visas naudotas padangas ir suradome tą įpjovimą. Gerai, kad jis neužkabino pačio padangos karkaso, todėl ji neprarado slėgio. Tai sako apie tai, kad įpjovimai buvo ir pas kitus, ne vien pas Strollą ir Verstappeną.

Likusios padangos, kurios atidirbo po 30 ratų ir daugiau, neturėjo jokių potencialiai grėsmingų problemų. Tai kol kas viskas, ką aš žinau“.

Isola taip pat pridėjo, kad „šiandien probleminės padangos jau nuskraidintos į Milaną, kur bus atliktas detalus tyrimas. Greitai bus žinomos tikros avarijų priežastys – anglies pluošto nuolaužos ar dar kas nors“.

Kartu „Pirelli“ atstovas pripažino, kad supranta nukentėjusių pilotų nepasitenkinimą jų adresu.

„Praktiškai neįmanoma sukurti tokios padangos, kuri sėkmingai galėtų dorotis su bet kokiu pašaliniu objektu, - aiškino M. Isola. - Bet mes dar galvosime, ką galima padaryti. Suprantu pilotų nuogastąvimus po avarijų važiuojant labai dideliu greičiu. Aš pats labai pergyvenu.

Bet galvoju, kad dėl visko vis dėto kaltos nuolaužos. Bolidų elgesys abiem atvejais buvo standartinis, iš anksto nebuvo jokių pavojaus signalų. Nei iš pakabos, nei iš stabdžių, nei iš padangų. Jokių užuominų apie galimas bėdas. Ir po to – staigus sprogimas.

Turint galvoje, kad kairė galinė padanga čia yra mažai apkraunama, o tas įpjovimas, aptiktas pas Hamiltoną, sako, kad nuolaužos būtų pati realiausia versija. Bet mes kol kas neatmetame ir kitų variantų. Maxas teisingai pasakė – panašių įvykių negali būti“.

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos