Sporto klubų ir lošimų organizatorių bendradarbiavimas: kodėl jis yra toks populiarus? © pixabay

Daugelis azartinių pramogų mėgėjų mėgsta apsilankyti internetiniuose kazino. Tai patogu, o ir pasirinkti legalų kazino nėra sudėtinga. Štai svetainėje lietuvoskazino.com galima rasti Lietuvoje licencijuotų nuotolinių lošimo organizatorių sąrašą. Šiose svetainėse apstu įvairių tradicinių kazino žaidimų: lietuvoskazino.com/azartiniai-žaidimai/. Vis dėlto, į jas užsuka ir sporto gerbėjai, nes dėl sporto lažybų populiarumo dauguma internetinių kazino jas taip pat siūlo savo lankytojams. 

Sporto mėgėjai dažnai dalyvauja lažybose

Sporto pasaulis yra glaudžiai susijęs su kazino ir lažybų bendrovėmis. Statymus ant įvairių sporto įvykių atlieka nemažai įvairiausių sporto šakų entuziastų. Ypač sporto statymų padaugėja, kai vyksta svarbūs pasaulinės reikšmės sporto renginiai. Antai Jungtinių Amerikos Valstijų lošimo organizatorius vienijanti Amerikos azartinių žaidimų asociacija preliminairiai paskaičiavo, kad 2021 metais Nacionalinės futbolo lygos sezono metu lažybose dalyvavo daugiau nei 45 milijonai amerikiečių, o 2023 metais, manoma, šis skaičiaus išaugs.

Lošimų bendrovės gauna didelę naudą 

Tad nenuostabu, kad toks sporto aistruolių pomėgis skatina lažybų organizatorius siekti, nors ir labai brangiai kainuojančios, partnerystės su sporto klubais. Žinoma, sporto komandas remia įvairių sričių kompanijos, pavyzdžiui: bankai, sportinės aprangos ir gaiviųjų gėrimų gamintojai ar avialinijos. Visgi, būtent lošimų bendrovės gauna daugiausiai naudos iš tokių partnerysčių. Juk jų vardu puošti marškinėliai, kepurėlės ar džemperiai, kuriuos sportininkai dėvi rungtynių metu bei laisvalaikiu, pritraukia daugelio varžybas stebinčių sporto lažybų gerbėjų dėmesį.

Lažybų organizatorius „Bwin“ išpopuliarėjo, remdamas „Real Madrid“

Kai kurios lošimų kompanijos būtent tokiu būdu nusitiesė kelią į sėkmę. Štai Austrijos sporto lažybų organizatorius „Bwin“ buvo mažai žinomas pasaulyje iki garsiosios partnerystės su Ispanijos futbolo klubu „Real Madrid“. Nuo 2007 iki 2013 metų vykusio bendradarbiavimo metu šio klubo sportininkų dėvima apranga su „Bwin“ logotipu leido lažybų bendrovei pasiekti milijonus sporto mėgėjų akių visame pasaulyje. 

Azartinių pramogų bendroves reklamuoja ir garsūs sportininkai

Sporto klubų ir lošimų bendrovių partnerystės neapsiriboja vien logotipais ant aprangos ar stendais stadionuose. Priklausomai nuo sutarties sąlygų, sporto klubai yra įpareigojami kazino prekinį ženklą reklamuoti savo interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose. O kartais populiarinti kazino yra kviečiami žymūs sportininkai. Pavyzdžiui, lažybų bendrovė „BetHard“ tam pasirinko Švedijos futbolo legendą Zlatan Ibrahimovic, o amerikiečių boksininkas Mike Tyson bendradarbiavo su azartinių žaidimų kūrėju „Inspired Gaming Group“. 

Tokios partnerystės kelia nevienareikšmes diskusijas visuomenėje

Taigi, populiaraus sporto klubo rėmimas padeda kazino ir lažybų bendrovėms išgarsinti savo vardą, pritraukti naujų klientų ir taip uždirbti daugiau pelno. O sporto klubams toks bendradarbiavimas yra svarbus, nes būtent lošimų verslas yra vienas iš pelningiausių verslų pasaulyje, taigi, jis yra pajėgus investuoti milžiniškas sumas.

Tiesa, dėl priklausomybės, kurią gali sukelti įsitraukimas į azartinių žaidimų ir lažybų veiklą, sporto ir lošimų organizatorių partnerystė yra vertinama kontraversiškai. Visuomenėje netyla diskusijos, o kai kurie sporto klubai viešai atsisako bendradarbiavimo su azartinių pramogų organizatoriais.

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos