M. Binotto: C. Leclercas nebūtų išvengęs gedimo net ir pakeitus pavarų dėžę © Ferrari

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto yra įsitikinęs, kad Charlesas Leclercas nebūtų išžvengęs gedimo net ir tuo atveju, jei komanda būtų pakeitusi pavarų dėžę jo bolide.

Minėtasis C. Leclercas praėjusį šeštadienį Monake iškovojo „pole“ poziciją, bet kadangi važiavimų metu sudaužė bolidą, sportininkui buvo neramu, jog komandai galbūt teks keisti pavarų dėžę, o tokiu atveju teisėjai jam skirs starto pozicijų baudą.

Ekipa vis dėlto nusprendė pavarų dėžės nekeisti. Bet C. Leclerco lenktynės baigėsi dar ne neprasidėjusios. Pakeliui į starto rikiuotę sportininkas komandą radijo ryšiu informavo apie gedimą ir grįžo į garažą. Kaip paaiškėjo vėliau, sugedo varantysis velenas. Komandai gedimo nepavyko pašalinti laiku, tad C. Leclercas taip ir nestartavo lenktynėse.

M. Binotto teigimu, tiksli gedimo priežastis turėtų paaiškėti šią savaitę.

„Turime suprasti kas iš tikrųjų nutiko ir kodėl taip nutiko. Taip pat turime išsiaiškinti tai, ar galėjome gedimą pastebėti šeštadienio popietę, sekmadienio ryte“, - kalbėjo M. Binotto.

„Svarbu suprasti kodėl nepastebėjome gedimo. Nes kai bolidas išvažiavo iš garažo, nebuvo jokių gedimo ženklų. Su problema buvo susidurta šeštame posūkyje. Detalės, kurios buvo sumontuotos, nerodė jokių problemos ženklų. Tad dar kartą įvertinsime visas detales ir išanalizuosime surinktą informaciją.“

M. Binotto mano, kad varantysis velenas būtų sugedęs nepriklausomai nuo komandos sprendimo nekeisti pavarų dėžės.

„Su pavarų dėže tai nesusiję. Net jei ir būtume pakeitę pavarų dėžę, tos detalės vis tiek būtų likusios bolide, nes nebuvo apgadintos avarijos metu. Tad gedimo vis tiek nebūtume išvengę. Taigi, tai neturėjo nieko bendro su mūsų sprendimu nekeisti pavarų dėžės.“

„Taisyklėse aiškiai parašyta, jog pakeisti galime tik tas detales, kurios buvo apgadintos avarijos metu. Tad mes pakeitėme tik tas detales, kurios tikrai buvo apgadintos avarijos metu. Mums buvo leista tai padaryti ir mes tai padarėme.“

Vis dėlto M. Binotto neatmeta galimybės, jog varantysis velenas galėjo būti pažeistas C. Leclerco avarijos metu.

„Gedimas gali būti susijęs su avarija. Tai vienas iš dalykų, kurį mes turime išanalizuoti ir rasti atsakymą. Tačiau tas velenas buvo ne toje bolido pusėje, kuria Charlesas trenkėsi į sieną. Taigi, galbūt tai susiję, o gal ir ne.“

Užsienio žiniasklaidoje jau pasirodė informacija, kad po atliktų pakartotinių patikrinimų ir analizių paaiškėjo, kad varančiojo veleno gedimas vis dėlto buvo susijęs su C. Leclerco avarija šeštadienį. Teigiama, kad komanda skyrė daugiau dėmesio svarbesniems bolido elementas, tad ne viską detaliai apžiūrėjo.

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos